keskiviikko 17. maaliskuuta 2010




Tästä tämä lähtee, olen ihan innoissani!Illalla päätin kuvata tänne pikku hiljaa (tai vauhdilla, kun en ole järin maltillinen käänteissäni...) minulle erityisen rakkaita esineitä ja tavaroita kodissamme. Olen armoton esteetikko, nautin kauneudesta, asetelmista ja tunnelmista. Kuuden lapsen ja kolmen koiran kanssa tässä on omat haasteensa...

Ohessa kuva "Elsasta", sen löysin muutamia vuosia sitten sisustusliikkeestä Loimaalta.En yleensä osta mitään mielestäni kallista, mutta Elsan kohdalla tapahtui poikkeus. Sen kiinteä katse porautui minuun astuessani liikkeeseen. Olin aivan hämilläni siitä.En saanut Elsaa mielestäni ja pohdin patsasta vielä istahtaessani autoon. Mieheni nousi ja käveli liikkeeseen ja palasi Elsa kainalossa takaisin: Hyvää äitienpäivää, hän totesi :)
Elsa on aarteeni ja lapset tietävät, että sisällä pallonpotkimisesta seuraa huutia, ettei Elsa vain mene rikki...Laitoin sille helmetkin kaulaan kerran, kun en keksinyt niille mitään paikkaa. Hän on siis aika hieno rouva nykyään.

Olen innoissani myös tarrateksteistä, joita kodista löytyy jo useita. Niillä saa helposti tietynlaista tunnelmaa. Tosin vaaranani on se, että kotimme on pian kuin kirja. Sisääntulijaa kohtaa niin monta tekstiä joka puolella, että aika menee lukemiseen... Koitan siis hieman hillitä innostustani tässäkin asiassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.